Thursday, May 28, 2009

Mi a túró? - What the heck?

Ezt találtam egy arvadai Target hipermarketben:
I found this in a Target in Arvada:
Magyar liszt? Az miben különbözik a nem-magyar liszttől? És hogy jön ide a High Altitude (magassági - földrajzi értelemben)? Az mire jó?
Szegény amcsik - fogalmuk sincs, hogy az igazi magyar emberek Tesco gazdaságos lisztet vesznek!

Ugyanabban a boltban találtam egy tasakos "magyar" gulyásleves fűszer csomagot, és a tartalma: fekete bors, piros paprika, és fahéj. Fahéj? Mi a túró?

Hungarian flour? What is the difference between Hungarian flour and non-Hungarian flour? And what's the deal with the High Altitude thing? What's that good for?
Silly Americans have no idea that real Hungarian people actually buy cheap Tesco flour.
In that same store I found a spice packet for "Hungarian" gulash, which contained black pepper, paprika, and cinnamon. Cinnamon? What the heck?

4 comments:

  1. High School Aged Kid7:35 PM

    A magyar búza híres az itteni klímafeltételek miatt.

    ReplyDelete
  2. Nem mondod! Wow. Ezt te honnan tudod? Nem tudtam, hogy szakerto vagy!

    ReplyDelete
  3. ... és a legfinomabb liszt a Kékesen terem... Ezt se tudtad? :P

    ReplyDelete
  4. Jaj, ezt se tudtam. Pedig azt hittem tudok egy ket dolgot magyarorszagrol... :)

    ReplyDelete